#khianat

زخم عمیق خیانت!!! بی شمارست در جهانی که چشمان مردی،تمام دنیای زنی شود که وقتی به او نگاه میکند،دور تمام زیبایی های دنیا را خط میکشد و مالک آن تیله های درخشان را "مرد من"مینامد،اما افسوس که زخم عمیق خیانت تار میکند همان چشم های درخشان را... و نام "مرد من"گم میشود لا به لای بغض های شبانه... 💔 #khianat


25💬Normal

#eshgh #eshgh_mani💋jonami💋khoshkelam💋khaharim💋donyam😍fadat_sham😍mehrabon😍zendeghi😍nafas😍eshgh😍behtariiinam💋asheghetam💋💋💋💋😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋😍😍😍😍😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋😍😍😍😍😍💋💋💋 #eshgham #eshgheejarei #khianat #khiathugmisses #خیانت #دلتنگی


0💬Normal

Tak mengapa pria itu tersakiti hanya saja, menjadi brengsek bukanlah pilihan! #suaraelan #qotw #sajak #sejenak #poem #poetry #quotes #pria #tersakiti #khianat #suarakita


2💬Normal

#shayea#ghamgin#haghighat#khianat#narafighi#rafigh#شایع#رفیق#نارفیق#غمگین#حقیقت


1💬Normal

Dampak negatif perbuatan curang : 1. Orang yang melakukan kecurangan dan orang yang meridhainya akan mendapat dosa. 2. Nabi berlepas diri dari pelakunya, “Barangsiapa yang mencurangi kami, maka ia bukan golongan kami.” 3. Manusia akan membenci orang yang suka berbuat curang dan tidak mau bergaul dengannya. 4.Perbuatan curang merupakan perbuatan khianat kepada umat dan sikap mensia-siakan amanah. 5. Perbuatan curang termasuk salah satu sifat orang-orang munafik. 6. Perbuatan curang akan menghilangkan keberkahan. 7. Perbuatan curang akan melemahkan kepercayaan kaum muslimin. 8. Perbuatan curang akan menjadi faktor kegagalan masyarakat dalam semua bidang. 9. Zalim kepada orang lain. 10. Melemahkan pencapaian ilmu dan kemampuan. 11. Menciptakan permusuhan dan kebencian antar kaum muslimin. 12. Mendapatkan harta haram dari cara-cara yang curang. 13. Terjerumus pada sikap meremehkan pengawasan Allah. #unfair #doublestandard #khianat #zalim #munafik #dosa #haram


0💬Normal

The fashion of friendship is to be Friends with old Friends, not to stay in the middle of the road #refaghat #lovers #life #joker #harli #fight #khianat #doost #friends #fashion #beautifuldestinations #bu#beautiful


16💬Normal

#💔#khianat


0💬Normal

دنیای عجیبی شده انگار دیگه توی دنیای ما آدما از محبت خاری گل نمیشه آدما پیچیده و پیچیده تر شدن آدمایی که حتی سکوتشون هم صدای دروغ میده توی این روزایی که هر لحظه اش باید منتظر یه خبر بد باشی و مدام دلت میگیره و باز خودتو آروم میکنی و به خودت میگی که ناشکری نکن شاید از این لحظه ای که الان توش افتادی یه لحظه ی بدتری هم وجود داره که احتمال داره نصیب تو بشه مدام در حال قیاس کردن خودت و شرایطتت با آدما و شرایط موجود توی کشورهای دیگه ای به یه حس کلافگی دچار شدی که نه دیگه اومدن اردیبهشت خوشحالت میکنه نه صدای بارون و فصل بهار دیگه جمعه ها هم فرقی با شنبه ها و یکشنبه ها ندارن بعضی دردها هم دیگه روز و ماه و سال نمیشناشن بعضی دردها مثل قهوه میمونن ، سرد میشن اما تلخیشون هیچ وقت از بین نمیره اما هستن هنوز بعضی ادم هایی که وجودشون مثل یه مسکّن میمونه باید قدر اون ها رو دونست انگار اونا به دنیا اومدن که حال تو رو با بودنشون خوب کنن پس اگه حالت بده همین الان بهش زنگ بزن ، صداشو بشنو و برو اونو ببین شاید فردا برای اینکه یکی حالتو خوب کنه خیلی دیر شده باشه عليرضا بهجتی #khiaanat #khianat #خیانت


6💬Normal

Assalammualaikum Setan2 & Iblis ! 👻👹 Eh Salah!🤪🤦🏻‍♀️ - Hahaha, You Just imagine ya, kita selama ni bagi salam and becakap ngan setan & iblis! Allah soh Jadi Manusia Muhammad kita jadi ingkar! Oh btw, Makna shaytan adalah perbuatan yang Tidak baik .. So bila kita & kengkawan Buat perbuatan yang Akhlak dan adab Hancur So Kita Lah setan tu wahai kengkawan! 👌🏻 - Seterusnya Bila orang yang mengumpat, menghasut untuk sama benci orang yang Dia tak suka sebab iblis diri dia yang #cemburu #takpuashati #dengki #khianat #sombong #taksedardiri Kat orang yang dia umpat atau Tak suka tu Yang perbuatan seperti yang d atas👆🏻adalah Iblis! so Rase2 Nak kenal setan iblis , Pandang lah #cermin #mirror .. Nanti Kita Akan jumpa, Tak pon Tengok dekat anak mata org depan kita tu, nnt kita akan nampak satu reflection kat dalam anak mata dia.. #selamatMencuba #selamatFaham #selamatBerjuangMemerangiIblisSetanDiri


0💬Normal

لعنت به هرچی عشقه😢 #دوستتدارم #عاشقانه #عشقم #خیانت #لاشی #پولدار_شدن #مهراب_خسته_صدا #دیسلاو #lover #loveyourself #love #khianat #money #disneyland #i #meh #mom #f


2💬Normal

Sesungguhnya allah swt. maha pengampun kepada orang yg bertaubat. #pemudahijrahbandung #shif #kajianustadzadihidayat #ahyartv #yufidtvchannel #hijrah #uas #uah #hijrahcinta #tausiahcinta #khianat #ingkar #sabar


2💬Normal

عشق چیزی نیست ک فراموش بشه❤ #eshgh #mehrab #love #la #painting #dance #khianat #ghadimi #mardigras #ehsas #دوست #عشقولانه #ع #عاشقانه_خاص #قدیمی #مهراب


2💬Normal

~AHY~ Ingat waktu perang Uhud, Nabi SAW ingatkan agar balatentara tetap dalam barisan, jangan keluar dari pasukan. Tapi ada satu sahabat yang tergiur dengan ~gonimah~ ( _harta rampasan perang_ ) ... Akhirnya sahabat nekad juga turun dari bukit, kalap. Dia lupa musuh sudah menunggu, akhirnya dia tewas terkena busur panah musuh .... Namanya Amir Huzaini Yasrib disingkat ~AHY~ Ayah dari ~AHY~ bernama Said Badar Yusuf disingkat ~SBY~ Sejarah memang selalu berulang Semoga ini tdk terjadi padamu AHY Bertobatlah sebelum terlambat !!! Repost by (UMCA) UNITED MUSLIM CYBER ARMY [UMCA®] #khianat #pengkhianat #pengecut #ahy #penjilat


0💬Normal

😅😅😅😅 #طبیعت#جنگل#خرس#محیط زیست#دعوا #جنگ #انسان#آلودگی# #khianat #hesekhob #


2💬Normal

💌Tanda Orang Mukmin💌 Seorang mukmin tidak akan menipu, menghianati, menelantarkan ataupun menuduh saudaranya ~Sayyidina Ali bin Abi Thalib as~ . ———————— ⬇️PASTIKAN ANDA SUDAH FOLLOW⬇️ 📱@kata_hikmah14 💻@kata_hikmah14 🖥@kata_hikmah14 Untuk mendapatkan update status terbaru ... 📱💻🖥 #kata_hikmah14 ———————— . #mukmin #menipu #menghianati #menelantarkan #khianat #nuduh #menuduh #tuduhan #terlantar #penuduh #teman #saudara #kawan #friends


1💬Normal

salitak apo pun awak cailah makanan nan halal, jan sampai makan kawan, bahayo sanak.. . #kawan #khianat #ghibah #ocugo #iyotio . repost @habibrmadhan Kawan makan kawan!! Tag kawan sanak nan macam iko😂 . . . @kampar_dubbing @minanglipp @lawakocu @minang.kocak @bagurau.id . . . #habibramadhan #lawakocu #kamparlawak #kampardubbing #minanglipp #minangkocak #ocuasli #ocuawak #ocumendunia #bahasaocuasli #gadibujangocu #dendangocu #riau #vigramlucu #vigramlawak #vigramgokil #vigramtv #ulukasok #kontenkreator #humor


0💬Normal

🤘🖤☠ .♡🌸👑 #sigar .♡🌸👑 #s .♡🌸👑 #namrdi .♡🌸👑 #khianat .♡🌸👑 #tanhaii .♡🌸👑 #tariki .♡🌸👑 #fdd .♡🌸👑 #dard .♡🌸👑 #dordogne


1💬Normal

#eshgh #ashegh #khianat#delbasteh #dosti #دختر#😑😮😑 #پسرونه_خاص #پسر#دخترونه_خاص #زیبا#پست_موقت


0💬Normal

اشتباه تو تنها به دام انداختن کبور نبود! توگندم رابی اعتبار کردی.... ####yazd#### ####bahabad### ####khianat### ####nefrat### ######eshgh ###


7💬Normal

Semoga jadi Renungan di Masa Tersebarnya berbagai Fitnah .. . . Nas'alullaaha as salamah wal 'afiyah . . . Al Qur'an Surat Al ghafir ayat 21 - 28 . . . . . #ujub #kafir #azab #peringatan #kalamullaah #alquran #peringatanAllah #azabAllahpedih #firaun #hoaks #dusta #jujur #akherat #hisab #azabbagipendusta #khianat #munafik #sombong


0💬Normal

Some things Really shouldn't be lost, like a real friend #refaghat #lovers #life #love #joker #harli #fight #khianat #doost #رمضان #رفیق #زندگی #زیبا #مبارزه #جاودانه


13💬Normal


2💬Normal

Sungguh, ALLAH tidak menyukai orang yg berkhianat #khianat #alquran #kataislamic #ummusyafiqalsyazani


0💬Normal

Jangan lupa pada wanita yang sudah menemani mu dan sabar bersamamu. #allah #alhamdulillah #selingkuh #sabar #hijrah #instagood #dakwahislam #wanita #menikah #pria #suami #istri #khianat


2💬Normal

عشق و عاشقی واسه وقتی بود که مردونگی نمرده بود :/ 💔♡amir.h♡💔 #miladrastad #mehrab #khianat #refigh #ershad_star #eshgh #miladtower


12💬Normal

G beli beras kat Tesco...balik je dua2 dah lena dlm kereta... Pergi berempat macam biasa la mami,nenek,mia dan qamil.. Hati masih sakit masih terluka maruah dipijak2 sentiasa.. adilkah? Soal takdir yang telah ditentukan Allah sewenang2nya manusia memberi noktah. Mujurlah aku masih bermaruah daripada kebanyakan manusia yang dah lama hanyut tapi tak jumpa titik keinsafan. #anakjodohduniaakhirat #qameliaqamilrosnizam #datangcarabaiksilapulangcarabaik #ygberkenaanadaakaltolongsedar #khianat #aniaya #ALLAH ADA


2💬Normal

KHIANAT ADALAH SALAH SATU SIFAT ORANG MUNAFIK عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: ” آيَةُ المُنَافِقِ ثَلاَثٌ: إِذَا حَدَّثَ كَذَبَ، وَإِذَا وَعَدَ أَخْلَفَ، وَإِذَا اؤْتُمِنَ خَانَ “ Dari Abu Hurairah z , dari Nabi Shallallahu ‘alaihi wa sallam , beliau bersabda, “Tanda orang munafik ada tiga yaitu apabila bercerita dia berdusta, apabila berjanji dia menyelisihi janjinya, dan apabila diberi amanah (kepercayaan) ia berkhianat”. . . [HR. Al-Bukhâri, no. 33, 2682, 2749, 6095 dan Muslim, no. 59] #hrbukharimuslim #hrbukhari #hrmuslim #khianat #berkhianat


0💬Normal

بعضی رابطه ها را باید بوسید و کنار گذاشت … همان هایی که کم کم یواشکی ها می آید توی زندگیت زنگ های یواشکی … پیام های یواشکی… یکدفعه به خودت می آیی می بینی درست وسط یک رابطه ی چند نفره ایستاده ای … سر یک دو راهی که بمانی …یا بروی _____________________ #فرشته_رضایی #دکلمه_کن #مصطفی_منصوری_فر #پادکست_صوتی #پادکست_ایرانی #پادکست #دکلمه_جدید #دکلمه_غمگین #نیشابور_شهر_فیروزه #نیشابور #نیشابوری #نیشابوربزرگ #تهرانپارس #خیانت #خیانت_بزرگ #deklame #tehran_iran #neyshabouri #neyshabur #radio #radio2 #radio105 #padcast #shiraz_city #shiraz_iran #esfahan_luxury_cars #esfahan_iran #khianat


16💬Normal

زمانی که خودم رو از تاریکی کشیدم بیرون خودم رو نمیشناختم ،انگار که به کلی تغییر کرده بودم و این تغییر فقط توی درونم نبود..به خودم که نگاه میکردم مرگ رو تو چشمام میدیدم..بی رنگ شده بودن و هیچ برقی نداشتن..چشمام نور رو پس میزدن! هیچ چیزی باعث نمیشد لبخند بزنم ..اما این موضوع برام تازگی نداشت من حتی قبل از تاریکی هم لبخند نمیزدم فرقش این بود که حالا دیگه به کلی یادم رفته بود چجوری باید بخندم..! خیلی تلاش کردم با این شخصیت جدید آشنا بشم فکر میکردم حالا که تاریکی دیگه جزئی از وجودم نیست میتونم بهتر زندگی کنم ..روشن تر! روز به روز رفتارم عجیب تر میشد گاهی وقت ها به خودم میومدم و میدیدم که ۲۴ ساعتِ که خیره شدم به سقف و غرق توی افکارمم ..خیال هایی که هیچ کدوم رو به یاد ندارم! اکثر موقع ها با خودم کلنجار میرفتم و همش در تلاش این بودم که خودم رو درست کنم ..! خیلی گذشت و من درست نشدم..به کسی که نمیشناختم عادت کردم و زندگیم رو ادامه دادم..بعد ها فهمیدم من هیچ‌وقت موفق نشده بودم خودم رو از تاریکی بکشم بیرون بلکه تاریکی تمام من رو گرفت و من رو پرت کرد توی اعماق وجودم جایی که تمام خاطرات بدم رو دفن کرده بودم، برای همین چشمام مرگ رو فریاد میزدن چون من دیگه خودم نبودم..! شاینی امیری #خیانت #khiaanat #khianat


0💬Normal

Sesungguhnya Kami menurunkan kepadamu (wahai Muhammad) #Kitab (Al-Quran) dengan membawa #kebenaran, supaya engkau #menghukum di antara manusia menurut apa yang #Allah telah tunjukkan kepadamu (melalui wahyuNya); dan janganlah engkau menjadi #pembela bagi orang-orang yang #khianat. [ #Quran 4 : 105 ]


0💬Normal

💔😔 #yazd #tehran #gham #khianat


0💬Normal

با دوست دخترش تازه كات كرده 😂😂 تا اخر ببينيد حتما✅😂 #khianat#fan#khane#the_khandevone#tanz


77💬Normal

Awalnya kamu berjanji untuk setia, namun kini kau berkhianat sendiri. #galau #patahhati #cinta #benci #rindu #khianat #sebuahstory #bait #menangis #cinta #pergilahkau #sedih #penyesalan #sudahisaja


0💬Normal

تو که بلد نیستی با یه نفر تو رابطه باشی.... #miladkeymaram #elahehesari #mamnoeseries #asheghane #love #eshgh #delshekaste #music #khianat #ممنوعه_سریال #ممنوعه #عشق #عشقبازی #میلادکیمرام #الهه_حصاری #خیانت #دروغ #سریال_عاشقانه #دختر #پسر #دختروپسر


1💬Normal

Yang demikian itu agar dia mengetahui bahwa aku benar-benar tidak mengkhianatinya ketika dia tidak ada (di rumah), dan bahwa Allah tidak meridai tipu daya orang-orang yang berkhianat. (QS.Yusuf 12:52) #allahtakridho #dipercaya #berdusta #amanah #khianat #janjijanji #ingkar


1💬Normal

و باز هم اولین تگ 💙 #ارشاد_اکبری#دیسلاو#آهنگ#پاپ#موزیک#طرفدار#غم#خیانت#جدایی#زندگی#نفس#عشق#آهنگ#مخاطب_خاص #ershad#akbari#ershad_akbari#dislover#disslove#ahang#music_tarafdar#gham#khianat#jodaei#zendegim#zendegi#nafas#eshgh#mokhatab_khas💓 @ershad.star


0💬Normal

😎👊🏻👏🏻💜 🔸🔹 🔹🔸 🔸🔹 🔹🔸 🔸🔹 🔹🔸 🔸🔹 🔹🔸 👍✨ 💜💕💜💕💜💕 💜💕💜💕💜💕💜💕💜💕💜💕💜💕 #اکسپلور #آهنگ#نایس#قشنگ#شوهر #زن#clip#فیلم #زیبا#دختر#ازدواج#متعهد #تتلو #همسر#خیانت #girl#khianat #fun#ازدواج #film#وفاداری #شکست_عشقی #خنده#خندهدارترین #پایبند #دوستداشتن #کلیپ #خندهدار#تمام#باحال#فان


4💬Normal

Mehdi Ahmadvand - Gharar " NEW " ♥♥♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥♥♥ @mehdi_ahmadvandoriginal #mehdi_ahmadvand #music #mehdiahmadvand #tehran #khianat #مهدی_احمدوند


8💬Normal

#اولین #تگ #مدل #مدلینگ #ارشاد_اکبری#دیسلاو#آهنگ#پاپ#موزیک#طرفدار#غم#خیانت#جدایی#زندگی#نفس#عشق#آهنگ#مخاطب_خاص #ershad#akbari#ershad_akbari#dislover#disslove#ahang#gham#khianat#jodaei#zendegim#zendegi#nafas#eshgh @ershad.star


1💬Normal

#مدل #مدلینگ #ارشاد_اکبری#دیسلاو#آهنگ#پاپ#موزیک#طرفدار#غم#خیانت#جدایی#زندگی#نفس#عشق#آهنگ#مخاطب_خاص #ershad#akbari#ershad_akbari#dislover#disslove#ahang#music_tarafdar#gham#khianat#jodaei#zendegim#zendegi#nafas#eshgh#mokhatab_khas💓 @ershad.star


2💬Normal

مرد باش .... #ارشاد_اکبری#دیسلاو#آهنگ#پاپ#موزیک#طرفدار#غم#خیانت#جدایی#زندگی#نفس#عشق#آهنگ#مخاطب_خاص #مرد #نامرد #مدل #مدلینگ #ershad#akbari#ershad_akbari#dislover#disslove#ahang#music_tarafdar#gham#khianat#jodaei#zendegim#zendegi#nafas @ershad.star


1💬Normal

“I tell five things to you: ♥(1) you were mistreated, do not do as evil, ♥(2) if they are bettray you, thou shalt not treason, ♥ (3) If you are considered a liar, do not be angry, ♥ (4) If you are the praised, thou joyful, and ♥(5) If you are insulted, control yourselves”. “Kuwasiatkan lima hal kepadamu: ♥(1) jika engkau dizalimi, jangan berbuat zalim ♥ (2) jika mereka mengkhianatimu, janganlah engkau berkhianat, ♥(3) jika engkau dianggap pembohong, janganlah marah, ♥(4) jika engkau dipuji, janganlah gembira, dan ♥ (5) jika engkau dicela, kontrollah dirimu”. #zalim#khianat #berkhianat#pembohong#bohong#marah#gembira#dipuji#dicela #kontroldiri#nasehat#nasehatislami #hijrah#hijrahextrem #dakwah#ngaji#ngajimakrifat #ngajihidup#ngajifilsafat#makiyah #maiyahnusantara #sufi#sufiwolrd #makrifatullah #writers#ilmuhakikat #tarekat#wanitaislam #remajahijrah


0💬Normal

🃏🃏🃏🃏🃏🃏#khianat


0💬Normal

Next Page